Friday, March 17, 2006

音樂會:我要一只腳!

06年,香港樂迷真有福,Pelle Carlberg、Franz Ferdinand、Oasis、Sigur Ros、曾我部惠一、陳綺貞...相繼來港演出,我最想睇的Pelle Carlberg和Franz Ferdinand都一一錯過...除左無錢無時間之外,最大原因是搵唔到"腳"陪睇...

又係ge,來回船票+演唱會錢,過一過去唔見一千幾百,邊個會同我癲,所以我只好買了Pelle Carlberg CD和Franz Ferdinand DVD安慰一番...

陳綺貞5月開show,這個我一定會去的;再收到小道消息,Coldplay 6月又會來港...天呀,誰能陪我去...

6 comments:

Anonymous said...

Sigur Rós!! 如果我只係一張船飛之遙, 就算'單腳'都照去arrr

Missing out, missing out, I'm always missing out... (>_<)

羅斯哥哥 said...

畀個planning我地...我地都想去呀...找腳之麻,做乜唔問我地!

Anonymous said...

cold play係咪嚟?

Anonymous said...

cold play係咪嚟?

F16voice said...

小道消息,時間証明

F16voice said...

mazzy
Sigur Rós聽講爆晒la~