Monday, May 26, 2014

無責任批判: 飢餓遊戲

繼續是科幻小說:(第二回)

人物:火星井底民眾、火星井底濕鳩官員、黑暗政府、馬鷹狗星鄭同學
時間:宇宙曆
地點:火星的井底


上回講到
話說火星的井底政府未經人民同意,硬推 "無恥法案",此法案如能通過,狗官等同於有星球元首級待遇;此消息令幕後的黑暗政府極其震怒,害怕班濕鳩官員政變自立為皇繼而獨立,決定採取滅絕計劃,代號:"飢餓遊戲"!

黑暗政府聽聞最近馬鷹狗星球有一位鄭同學在運輸系統中隨機殺人,手段兇殘,現正囚禁於天牢。為了令計劃實行得更完美,黑暗政府決定向馬鷹狗星球借用鄭同學。


"飢餓遊戲" 玩法好簡單,如電影《大逃殺》一樣,於宇宙曆星期二垃圾會中放出鄭同學,而井底民眾請在宇宙曆星期二圍堵垃圾會,封鎖狗官出路,協助清官逃走,使鄭同學發揮其所長...(待續)


"巡遊" 的意義
咪以為有兩萬人走出嚟就沾沾自喜,我地行到身水身汗,班柒頭皮涼住冷氣睇好戲咋。事實上只係禮拜天唔洗返工返學泡菜劇睇完飛機打晒,Line Rangers又過唔到關,呀邊個邊個都去我唔去咪好柒無嘢post上臉書,又無落雨皇馬又攞左歐聯,點都要出嚟賀一賀佢...


嗱!星期二圍垃圾會先係測試到大家有幾咁 "熱血",返工返學唔得閒就梗㗎喇,咁咪放工放學去囉,睇少一集愛回家唔撚洗死掛;人地隔離星球爭取睇電視都十萬八萬走出嚟啦,仲絕食幾千人圍垃圾會通宵靜坐。我地E+俾班高官輪姦完,佢地無事兼有錢分,仲要俾班粉人話鳩我地幼稚屌佢滷味。

法官大人
講開又講,火星井底搞到水深火熱,D井底藝人們有無走出嚟講兩句?"巡遊" 文化中這些 "軟力量" 好緊要㗎,隔離星球幾多有"吉士"藝人走出嚟爭取應有權利,馬鷹狗星有 "雞扒妹" 我地有個 "豬扒哥" 都好啦,呀大中小肥慧敏哥太陽兄弟等等藝人走晒去邊?有心去埋會場唱首歌打打氣,唔得閒喺臉書講兩句都好...明晒,唔好得失班狗官,陣間回歸 show 無份就大檸樂,飯碗緊要D!完!

No comments: