Friday, October 14, 2005

音樂大同


自從寫多個Blog後(F16 MUSIC),都要將新買的CD趕快過落iPod,好讓我能隨時收聽兼寫感想;然而,每星期起碼"嘔"一篇樂評,而新的CD又不停地出,往往只能選擇性地先聽較喜歡的專輯,又不想求其二、三十字了事,其他CD只有排著隊,形成新碟變成舊碟評的惡性循環,甚至過了氣不想寫...希望大家不要介意。

F16 MUSIC一開始就是想集思廣益,讓大家分享自己的樂評,不竟單靠我一個人是聽/買不盡所有碟的,而且只是我一個人的"小圈子"樂評,未能做到音樂大同。

如果大家都想分享自己的樂評,可以將五十字或以上的樂評e-mail給我,主題請標上:樂評,我會整理並刊出,感激!

5 comments:

Anonymous said...

邊有人會好似你聽到咁多架...我同MAX想搞個podcast..你玩唔玩...技術方面冇問題...現在只欠內容...如果想評碟又唔想打寫..講係最快的方法...

F16voice said...

podcast我有興趣,但內容更重要!
以我完美主義的性格,諗都死都未搞到個podcast!

得閒約出嚟吹下...

Anonymous said...

係架勒...!!!有空打畀你...

saladlife said...

黎左好多次, 都未睇得曬你D文章,
放心啦, 唔係得你一個係完美主義,
如果我有足夠時間的話...

F16voice said...

"如果有足夠時間的話..."

我都驚呢樣!