Wednesday, October 26, 2005

F16 MUSIC的缺失

最近整理F16 MUSIC 的文章,發現完來好多錯漏,例如寫錯人名、錯別字、錯年份、串錯字等等...
因為我的文章大部份都是即興寫的,文章的流程不是一次過寫完一篇,而是一首首去聽,聽完再記低,之後再駁埋成為一篇聽後感(好複雜);成個過程可以係幾日時間,所以文章可能會有錯漏,不過我若發現資料有錯,已第一時間修正,希望各位大大多多見諒;不竟我的樂評和文筆都是海軍鬥水兵吧!當睇下條傻仔又買咩碟就算啦!(笑)
我都知個blog少人睇,無人留言,不過希望各位大大如果發現文章有錯漏,請留言指正或交流,因為我想整理樂評作年尾結算!您的支持是我的動力!

No comments: